سفارش تبلیغ
صبا ویژن
و آنچه از  نعمتهای این عالم به شما داده شده متاع و زیور بی قدر زندگانی دنیا است و آنچه نزد خداست بسیار برای شما بهتر و باقی تر است اگر فهم و عقل به کار بندید.
                                                                                سوره ی قصص، آیه 28

خوشتون می یاد چقدر زندگی این دنیا را زده تو سرش، گفته زندگی بی قدر یعنی هیچ ارزشی نداره! کاش کمی این را می فهمیدم اون وقت حتما کمتر حرص می خوردم، کمتر ناراحت می شد و کمتر عصبی بودم.
خدا همیشه با این آیاتش خوب حداقل جواب من یکی را داده. آدم را خلع سلاح می کنه...

پ.ن.1. چه لذتی داره یه پست بزاری، ولی برای هیچ کس نظر نزاری. بعد همه بیاند برات نظر بزارند. این فقط برای اثبات محبوبیتمان در نت به برخی دوستان بود که اثبات شد.

پ.ن.2. بابت تبریکات تولد از کلیه دوستان جمیعا تشکرات لازم به عمل می آید؛ اینم کیک تولدم برا اونهایی که کیک می خواستند    ولی از آنجایی که من کند و کاو کردم نتوانستم تاریخ تولدهای شما را بجورم( همون پیدا کنم) خودتون بیایند اعتراف کنید کی به دنیا اومدید  وگرنه مجبور می شم برم خودم را بکشم شب عیدی خانوادم داغدار می شند. خواهش می کنم. فقط به خاطر مامانم گناه داره بنده ی خدا

پ.ن.3. محض اطلاع دوستان یکی از مامانیام مریض شده، سرما خورده. بد نیست همین جا برای شفای تمام مریض ها هم یه حمد شفا بخونید(کاری به جوجوم نداره، برا آدمها منظورمه)



[ یکشنبه 87/12/18 ] [ 9:24 عصر ] [ ساجده ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه