سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تلاش!
تلاش مضاعف...
امروز 22 بهمن 88 بعد از راهپیمایی و سخنرانی و نماز و کمی درس خوندن و زیارت موقع خروج از حرم یه آقای فلج که روی ویلچر هم نشسته بود به ازای یک صلوات برای یه فال حافظ گرفت؛ و چه اصراری داشت بر فرستادن این صلوات...
فال حافظم چقدر درست بود. این که باید یه تلاش مضاعف داشته باشم...

این هم من و 22 بهمن و قرآن:
و به اهل مدین برادر آن ها شعیب را فرستادیم. گفت: ای قوم! خدای را بپرستید که شما را جز او خدائی نیست، اکنون که از جانب پروردگار بر شما برهانی روشن آمد کم فروشی را ترک گویید و در سنجش کَیل و وزن با مردم عدل و درستی پیشه کنید. و در زمین پس از آن که قوانین آسمانی به نظم و اصلاح آمد به فساد برنخیزید. این کار برای شما بهتر است اگر به خدا و روز قیامت ایمان دارید.
و به هر طریق در کمین گمراه کردن خلق و ترسانیدن و بازداشتن مردم از راه خدا برنیایید تا هر کس به خدا ایمان آورده به راه کج و ضلالت اندازید و ای مسلمین! شما هم به یاد آرید زمانی را که عده ی قلیلی بودید و دشمنان بسیار، خدا بر عده ی شما افزود و بر دشمن غلبه داد تا شکر خدا کنید و دقیق بنگرید عاقبت حال مفسدان چگونه بود .
و شعیب به مومنان گفت: اگر به آن چه من از طرف خدا مامور به تبلیغ آن شده ام گروهی ایمان آوردند و گروهی ایمان نیاورده و به خصومت برخاستند، شما (مومنان) صبر پیشه کنید تا خدا میان ما و آن ها داوری کند که او بهترین دادگران است.
                                                                               آیات 85 تا 88 سوره ی اعراف

پ.ن.1. خدایا شکرت...
پ.ن.2. خدایا راضی ام به رضای تو


[ پنج شنبه 88/11/22 ] [ 9:58 عصر ] [ ساجده ]

نظر

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه