سفارش تبلیغ
صبا ویژن

قبلا از او گفته بود، روانشناس، فعال سیاسی، نخبه، تعریف‌هایش بی حد و حصر بود. گویی همه‌ی سیاست در یک ظرف بود و در ظرف دیگرش این تحلیلگر سیاسی که تحلیلگران سیاسی را از آمریکا و ایران گرد هم می آورد تا به دفاع از نظام بپردازد. تحلیل‌هایش را نشانم می‌داد، کلیپ‌هایش را، سایت و کانالش را، اینستاگرامش را.

اولین باری که عکس اینستایش را دیدم با تعجب پرسیدم: این است؟ محجبه است؟ گفت: آری، چطور؟

- آخر این آرایش غلیط و این حجاب با هم ناهمخوان هستند.

- شانه بالا انداخت.

بعدتر کرشمه‌های صدایش در کلیپ‌ها برایم گنگ بود اما سخنی نگفتم.

چند ماهی با خانواده مهمان او بودند که من هم مهمانش شدم، خانه نبودند ولی اولین چیزی که مایه تعجبم شد لباس زیر خانم کف اتاق صاحب‌خانه بود؛ کف اتاق یک آقا! بعدتر از این حرکات هنجارشکنانه بیشتر و بیشتر دیدم اما به من مربوط نبود.

تا یکی و ماه پیش که موفق به دیدارش شدم، سلام بلد نبود یا به گمان این که من در حد او و مهمانانش نیستم سلام نمی‌کرد! حجابی نداشت، ترجیح می داد اتاق خوابش با مهمانان مجرد آقا مشترک باشد اما فعالیت‌های سیاسی‌اش را در سایه ی نام امام زمان (عج) پیش می برد! نام سایت و کانال و صفحه‌اش اشاره به امام زمانم دارد، یک پست در میان حدیث می‌گذارد، از حساب اعمال می‌گوید، از ادب، از دنیا و عقبا اما دروغ می‌گوید، تهمت می‌زند، می‌فریبد... .

مدتها پیش می‌دانستم سلیبریتی‌ها را از نقش‌هایشان باور نکنم، آنها تا زمانی مردم دوست هستند که بتوانند بر گرده‌ی آنان سوار شوند؛ زمان زیادی‌ست که می‌دانم سیاست‌مداران حتی آنان که همسو با مش سیاسی ما هستند آنچه نشان می‌دهند نیستند، اصلا سیاست یعنی دروغ، یعنی عوام فریبی، دیرزمانی‌ست که فهمیده‌ام واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می‌کنند, چون به خلوت می‌روند آن کار دیگر می‌کنند. خوب تحلیلگر، فعال سیاسی و روزنامه‌نگار نیز همین است.

اصلا جنس بشر همین است، بشر خودخواه است، مصلحت اندیش است و به دنبال منافع. در هر حرکتی به دنبال منافع خود است، اگر از دین حمایت می‌کند، یا فلان جبهه سیاسی، یا ... به دنبال منافع خودش است، قرار نیست سخنانش را باور داشته باشد، قرار نیست به آنچه می‌گوید متعهد باشد.

چه همزیستی سختی‌ست، همسایگی با زنی شلخته، با غایت کثیف، دارای وسواس و ترسی مصلحتی، مدعی، به لحاظ اعتقادات فرهنگی - دینی هنجارشکن، دروغگو، فریبکار، مداخلگر و ...

 

 



[ سه شنبه 98/10/10 ] [ 2:49 عصر ] [ ساجده ]

نظر

::

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه